niedziela, 10 sierpnia 2014

Back to school #1

Cześć ! W dzisiejszym poście mam dla was pierwszą serie z cyklu  POWRÓT DO SZKOŁY.     Myślę, że większość z nas teraz zabiera się do zakupu szkolnych artykułów, jednym z nich są oczywiście plecaki. Poniżej macie kilka modnych modeli, które mam nadzieję, że was zainspirują :)

Jednak inni z was wolą torby i właśnie dla tych naszykowałam propozycje które najbardziej sprawdzą się w szkole ale i w mieście.

Gdy zdecydujemy się  już na plecak lub też torbę ważnym stylowym dopełnieniem będzie piórnik. Jedni nie zwracają uwagi na dodatek w tym stylu, natomiast ja przywiązuje do niego dużą uwagę, bo przecież to z niego najczęściej korzystamy :). Poniżej macie kilka propozycji które wpadły mi w oko.
(piórniki pochodzą z kolekcji Vans ) !

                              Przygotujcie się na porcje hitów modowych na jesień :*

5 komentarzy:

  1. Noo przecież każdy przywiązuje wagę do piórnika ( on musi być z Vans bo inaczej nie ma Fejmu i Swagu i wg) a do naszego piórniczka oczywiście najmodniejszy plecak za jedyne 1000 zł bo każdego stać i każdy w szkole bd miał taki sam :D
    Nie noo oczywiście żartuję ;P jednak popatrz z innej strony plecak, piórnik spx. sa ale zobacz jakie to wszytko musi być drogie lidzie raczej nie zarabiają fortuny żeby na hajsu na same firmowe rzeczy :) mam nadzieję że to da trochę do myślenia :D
    Jednak bardzo miły blog :) Obserwuję =]
    PS popracowała bym na zakładce o mnie .. i troszeczkę nad wyglądem bloga ale jak na początkującą blogerkę bardzo dobrze 3mam kciuki pamiętaj że nie zawsze ludzie będą mili ale wiem że dasz radę i powodzenia :)
    http://possible1246.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plecaki ( szkoda że zdjęcia takie małe ;c ). Ja przede wszystkim stawiam na wygodę jeśli chodzi o plecak :) Nie musi być z Vans ale musi być pakowny :)

    Jeśli jesteś ciekawa nowych pomysłów i szukasz czegoś oryginalnego to zapraszam na mojego bloga. Byłoby mi bardzo miło gdybyś skomentowała, zaobserwowała :) :
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zobaczę, ale liczę również na obserwację :*

      Usuń
  3. Fajne propozycje z serii back2school, czekam na więcej ;3.
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)