wtorek, 5 sierpnia 2014

Witam was na moim blogu !

Hej! Mam na imię Weronika i mam 15 lat. Przychodzę do Was z moim pierwszym postem. Mam nadzieje, że spodoba Wam się mój blog. Postanowiłam, że moje posty będą systematyczne i tematyczne. Głównym tematem będą moje stylizacje. Interesuję się fotografią, a przede wszystkim projektowaniem odzieży damskiej. 


Bluzka - H&M
Płaszcz - H&M
Szorty - H&M




 Bluzka - Sinsay
Spodnie -  Pull&Bear
Buty - Nike Air Max
Torebka - Primark 
Okulary - Primark


Jakie macie pomysły na kolejnego posta ?

4 komentarze:

  1. bardzo ładne stylizacje, blog zapowiada się bardzo dobrze :)

    http://queen-of-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia napewno będę wpadała na bloga oraz zapraszam
    fotobymadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)