niedziela, 14 września 2014

Fashion style - inspiracje

Kidy wstaję rano,czasami nie wiem w co się ubrać i wtedy właśnie sięgam po mój komputer i oglądam różne stylizacje z pokazów, fashion weeków, czy najzwyczajniej z ulic wielkich miast. To właśnie mnie inspiruje - zdjęcia. Oczywiście nie biorę outfitów ,,żywcem z ekranu" bo przecież ta stylizacja ma wyrażać mnie a nie tą panią z obrazka. Myślę że tak powinny działać na nas inspiracje - inspirować - a nie zmieniać nas w postacie z okładek. Podsumowując - zainspirowane zostańmy sobą, wtedy na pewno wszystko się uda. 










A was co inspiruje ? 

9 komentarzy:

  1. Czwarta stylizacja - coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 i 6 aww idealna dla mnie <3 + czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia totalnie w moim stylu :) super!


    Zapraszam do siebie. :)
    http://4ncu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia :D
    ja swoje inspiracje trzymam na tublr ;D

    joannaruminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piąta od końca stylizacja jest fajna. Mnie inspiruje ulica, magazyny, pokazy, nawet ubrania na "szmateksach".Czasem widzię kobietę ubraną w sposób, który mnie zaintryguje i już takie przypadkowe rzucenie okiem wystarczy, abym mogła zaczerpnąć inspiracji z jej wyglądu, stylizacji. Z otwartym umysłem "natchnienia" można dobrać niemalże wszędzie :) pozdrawiam serdecznie. Zapraszam w wolniejszej chwili do mnie serdecznie. Www.megly.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne inspiracje, mi wpadła wo oko ta z bluzą Feline i w jeansowej koszuli :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie :) Widzę wiele szarości, także idealnie na tę porę roku. Zapraszam na TART, może też będziemy wstanie Cię czymś zainspirować. :)
    http://tartdialogue.blogspot.com

    P.S. - podoba mi się to, co powiedziałaś o modzie - korzystać, ale nie gubić w tym siebie. Zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  8. Cara - mój ideał! <3
    zgadzam się z dziewczyną wyżej - mądre słowa.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe, dołączyłam do grona Twoich obserwatorów :)
    PS. czy mogłabym prosić o lajk? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    --> https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)