poniedziałek, 24 listopada 2014

Choies

Dzisiejszy post jest o firmie choies, która przyciągneła mnie swoimi przystępnymi cenami a przede wszystkim orginalnymi ubraniami na czasie. Super jest również to, że mamy dość szeroki wybór walut ( co częste nie jest na zagranicznych stronach internetowych ). Poniżej przedstawiam wam ubrania które najbardzej wpadły mi w oko. Mogę jeszcze zagwarantować, że większość zamówień jest w 100% zgodne z przedmiotem na stronie ( wiem to z własnego doświadczenia jak i moich koleżanek ).



Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Świetne ubranka, nie znałam tej marki, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również podobają mi się rzeczy na tej stronie, ale jeszcze nie miałam okazji nic zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mają ubrania na tej stronie i wielu innych, ale i tak wolę kupować książki :)
    Pozdrawiam!
    niebieskie migdałki

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)