wtorek, 12 sierpnia 2014

Sesja = udany dzień

Dzisiaj razem z moimi dwoma koleżankami wybrałyśmy się na sesje, tym razem jednak ja pozowałam ( nie jak ostatnio moja przyjaciółka). Fotografować zaczęłyśmy w  miejskim parku, następnie udałyśmy się na ścianę z graffiti, plac zabaw, ratusz i skatepark. Fotografa oceniam na 6, zdjęcia wyszły genialnie ( ja tak uważam) :)





Po udanej sesji wybrałyśmy się na pyszna lemoniadę, do najsłodszej kafejki w moim mieście <3
Lemoniada dała nam powera do dalszej drogi!
Kolejnym naszym celem była galeria, tam mogłyśmy poplotkować, zjeść obiad, i oczywiście pochodzić po naszych ulubionych sklepach ! Podsumowując dzień uważam za mega udany :*


                                 
                                     fotobymadeleine.blogspot.com  - moja pani fotograf  :) 

7 komentarzy:

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)