sobota, 16 sierpnia 2014

Daleko-niedaleka przyjażń

W dzisiejszym poście opowiem Wam ciekawą historię o mojej przyjaźni.
 Pięć lat temu w wakacje razem z rodzicami wybrałam się do Sopotu i tam na plaży poznałam moją    rówieśniczkę Sandrę <http://hejtutajsandra.blogspot.com> .
 Od pierwszej chwili  wiedziałyśmy, że to nie skończy się na jednej rozmowie, po długim czasie spędzonym razem uświadomiłyśmy sobie, że mieszkamy od siebie zaledwie 50 km.
Od tamtego czasu co roku przyjeżdżamy do siebie na wakacje i zarywamy noce na plotkach.



Tak będzie i w tym roku, już nie mogę się doczekać kiedy ją zobaczę - liczcie na post z naszego spotkania <3

                                          A wy gdzie poznaliście waszych przyjaciół ?

6 komentarzy:

  1. super zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki u mnie w poście ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne jesteście :*
    Klikniesz w baner Sheinside?
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak świetnie, że utrzymujecie tą przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)