środa, 3 września 2014

Autumn clothes

Sheinside
Sheinside

Sheinside

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, dlatego pomyślałam że czas na post z ubraniami, na tą właśnie porę roku. W tym okresie kolorystyka letnich słonecznych kolorów zmienia się przede wszystkim na odcienie brązu, rudości, czerwieni i zieleni.  Na ulicach  możemy teraz zauważyć stylizacje z boyfriendami, blezerami oversize, ramoneskami a nawet już z botkami. Ja powoli i sumienie uzupełniam swoją szafę nowinkami z nowych jesiennych kolekcji.  A wy zrobiliście już jakieś zakupu ?
Sheinside

Bershka

Bershka

Bershka

H&M

Stradivarius


Stradivarius
Bershka
H&M

Stradivarius

H&M


 W kolejnym poście pokażę Wam trendy w biżuteriach, torebkach itp. Ogólnie mówiąc dodatki na jesień.


7 komentarzy:

  1. Fajne ciuszki. Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jesieni u mnie nie ma. Cieszę się "latem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cieszę latem, ale przygotowuję już szafę na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te ciuchy *_*
    http://kingaphotoography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobaltowy sweterek jest najpiękniejszy :)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Zapraszam do mnie dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc byłoby mi niezmiernie miło jakbyś zostawiła komentarz :*
    http://dont-care-what-others-say.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta skóra jest świetna, szukam takiej na jesień :)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)