środa, 27 sierpnia 2014

Spotkanie

Obiecałam wam relacje ze spotkania z Sandrą. Spędziłam u niej tydzień - wspaniały tydzień. Już tęsknie za naszymi codziennymi wypadami na miasto, plotkowaniem w parku do nocy, kupowaniem po kilkanaście razy dziennie pepsi i smakołyków! Oczywiście też świetnych pobudek. Na pewno muszę wspomnieć też jakie cudowne osoby tam poznałam z  którymi wiąże wiele historii, o których gdy tylko sobie przypomnę pojawia mi się uśmiech na twarzy. Codziennie przeżywałam nową extra przygodę. Wakacje się już kończą i stwierdzam, że były one najlepsze jakie miałam.




Nie obyło się bez selfi i sesji. Czekam na następne tygodniowe spotkanie za rok <3333

                                 A wam jak minęły wakacje ?
 

5 komentarzy:

  1. Patrzę, że spotkanie bardzo udane <3
    Super!!

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jakie ślicznotki z was ♥
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje?
    Ja już obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę wakacje !!!!!!! A Wy????

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)