środa, 27 sierpnia 2014

Back to school #2

Już  tylko parę dni i znów wrócimy do szkolnej rzeczywistości, dlatego postanowiłam napisać jeszcze jednego posta dotyczącego naszej szkolnej wyprawki.
To druga i zarazem ostatnia seria back to school. W tym poście pokaże wam nie tylko rzeczy prosto ze sklepowych półek ale także zrobione własnoręcznie.  Moim zdaniem gdy coś wykonamy według  własnej inwencji, to zapewnimy sobie gwarancje, że nikt nie będzie miał identycznego piórnika czy zeszytu.

                                           ( Empik )
Długopisy na zdjęciu powyżej są wielofunkcyjne ( łączą w sobie długopis i ołówek ) myślę że taki gadżet to fajne rozwiązanie dla tych którzy nie lubią ,,zagracać" sobie piórnika :)



A tutaj macie wcześniej wspomniane przedmioty diy !

                                                         Macie już wszystko naszykowane do szkoły ?


5 komentarzy:

  1. Taki gadżet jest badzo fajny, może gdzieś go znajdę :) Masz na prawdę śliczne rzeczy, tylko pozazdrościć :>
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam wszystko, kilka swoich zeszytów również zrobiłam sama :)

    Zapraszam http://by-lolka.blogspot.com/
    U mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te koronkowe zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się macie po pierwszym dniu w szkole?

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania :)